6 Şubat 2010 Cumartesi

TUİÇ Eskişehir Toplantısı’na olan Bakışım?

Vurgulamak isterim ki TUİÇ Eskişehir Toplantısı TUİÇ açısından bir dönüm noktası olacaktır,TUİÇ geleceğini hep beraber büyük bir uzlaşı ve ortak akılla çizecektir ve tüm TUİÇ Gönüllülerinin işbirliği ve ortak iradesi sayesinde daha başarılı dönemleri hep birlikte göreceğimize inancım tamdır.Bu sözlerimle beraber fikir ayrılıkları hususundaki bahisleri kapatıp, TUİÇ yararı temelinde yapıcı eleştirel ortamda yapılacak sonrada, artık TUİÇ’in geleceğine odaklanmamız gerekliliğinin altını çizer ve tüm TUİÇ GÖNÜLLÜLERİ’nin ortak potada yer alıp, ileriye doğru kararlı ve azimli bir şekilde ortak vizyonla yürümesi gerektiğini düşünüyorum. Ben bir TUİÇ Gönüllüsü olarak bu aşamada elimden geleni tıpkı iki yıla yaklaşan sürecinden başından beri yapmaya çalıştığım gibi, devam ettirmeye var gücümle sizlerle çalışacağım.
TUİÇ Eskişehir Toplantısı 2010’da öğrenci sunumları yapılacağı bizlere iletilmiştir, bu aşamada Türk Dış Politikası başta olmak üzere sunumlar hususunda katkıda bulunmayı arzulamaktayım. Umuyorum ki üst başlıklar görevli arkadaşlar tarafından belirlenmiş,veyahut belirlenmemişse bende elimden geleni yaparak akademi alanında,daha önce yapmış olduğum gibi,gönüllü olarak çalışabilirim. İkinci olarak diğer günde yukarıda ifade ettiğim şekilde TUİÇ Değerlendirme Analizi 2010 Ön Taslağı’nı ana hatlarıyla siz değerli TUİÇ Gönüllüleri’ne yazılı ve görsel olarak sunmak istiyorum,bu aşamada program içerisinde şahsıma uygun bir zaman dilimi ayırabilinirse toplantının daha verimli geçeceğine dair inancım bulunmaktadır, ki bu noktada ev sahibi Ozan Deniz HİNTBAHAR’IN kendisiyle daha önceki görüşmelerimde mutlaka olmasını istediğini vurgulamadan geçmek istemiyorum,bir anlamda da ayrıca teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder