6 Şubat 2010 Cumartesi

TUİÇ Çanakkale İstişare Toplantısı’na olan Bakışım?

Öncelikle belirtmek isterim ki, ben bir TUİÇ Gönüllüsü olarak, Çanakkale’de düzenlenmiş olan İstişare Toplantısı’na katılan arkadaşlarımı tebrik ederim. Kendilerinin TUİÇ bünyesine katılımları ve orada gerçekleştirmiş oldukları fikir teatileri, beni bizzat şahsımı çok memnun etmiştir. Burak YALIM’ın “bazı çevreler “ olarak işaret ettiği şahsımı ve ilgili toplantıyı illegal edildiğine dair görüşlere ise kesinlikle katılmamaktayım. Ben, TUİÇ karar verici mekanizmaları devre dışı bırakılarak yapılmış olan bir toplantı fikrinin TUİÇ Belgelerine göre olamayacağını belirtmeye çalışmıştım. Bu aşamada gönderdiğim mailde kullandığım üslup değerli TUİÇ Gönüllüleri tarafından uygun görülmemişse, üzüntü duyduğumu ifade etmek isterim. Tekrarlamak isterim ki TUİÇ Çanakkale Toplantısı’na katılan arkadaşlarımızı TUİÇ Eş Başkanı Kemal GÜLPINAR olarak tebrik ediyorum, ki ben şahsımın TUİÇ Facebook grubuna bu gerekçeleri sıraladığını, eğer ulaşmamış olanlar varsa bunları sizlere uygun bir şekilde sanal ortamdan ekli dosyalar halinde göndereceğimi ifade etmek isterim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder